Älskar mitt land.

Så glad att vara Svensk.
Jag älskar Sverige och vad Sverge står för eller? Har stått för.
Demokrati och yttrandefrihet!!
Nu när jag äntligen får tycka och tänka som jag vill nu när jag inte är med i en sekt längre så inser jag snabbt att Sverige är inte som det varit.
När jag var ung fick man tycka och tänka som man ville, vi hade yttrandefrihet. Det var ingen som blev kallad för rasist eller något annat bara för att man inte tyckte som alla andra.
 
Nu vet jag inte vad som håller på att hända? Så fort man inte tycker som mängden eller har olika politiska åsikter så blir man genast satt i ett fack och ordet Rasist är väl det första som slängs ut i tid och otid.
Men är man verkligen rastist bara för att man inte tycker om den invandrar politik som bedrivs idag med massinvandring och inga resurser att ta hand om alla som kommer in i vårt land.
 
Klart att man ska hjälpa andra människor men har det inte gått lite prestige i hjälpandet nu. Ingen vågar ta tag i detta och inse att just nu har Sverige inte resurser att ta hand om alla som kommer. Finns inga bostäder, finns inte arbeten, finns inte skolor som kan lära ut det svenska språket eller den svenska kulturen.
Det verkar som att det är lättare att dressera Svenskar till att böja sig för andra kulturer eftersom Sverige tar bort sin egen kultur genom att förbjuda både det ena och det andra vad gäller firande av Jul, skolavslutningar, Svenska nationaldagen!!
 
Jag har aldrig varit orolig över att bo i Sverige, jag har kännt mig väldigt trygg. Men idag har jag en ständig oro över hur framtiden kommer att bli.
Vi släpper in människor som har en helt annan kultur och idiologi än den Svenska. De har en annan syn på kvinnor framförallt. De människor med en österländsk kultur hatar den västerländska. Deras mål är att ta över världen och ta bort allt vad västerländskt heter.
Så har de gjort i sina egna länder, utrotat alla kristna som antingen får de konvertera eller så bli de mördade.
Nu tar Sverige emot dessa med öppna armar och säger att vi ska öppna våra hjärtan.
 
Jag blir mörkrädd över hur blåögda de flesta är och våra politiker som tror att bara för att vi öppnar våra hjärtan så kommer de också att göra  det och känna tacksamhet över Sveriges genorisitet. Men så fungerar inte österländsk kultur. Den är av en helt annant karaktär. Det är ju bara att se hur det ser ut i dessa länder och vad de håller på med!!
Varför skulle de ändra sig bara för att de kommer hit? Det är ett mansdominerat samhälle som förtrycker kvinnor och utnyttjar dessa på alla sätt och vis.
 
Jag hoppas verkligen att våra politiker öpnnar sina ögon och ser att den Svenska öppenheten kommer att bli Sveriges fall om inget görs snart...



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0